2015. március 5., csütörtök

Jó helyen, jó időben

Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője, tulajdonosa, Magyarország piacvezető kis- és középvállalati marketing tanácsadója 2 napja megkérdezte a Facebook-on, hogy éppen ki, milyen marketing eszközön dolgozik éppen.

Jó időben, jó helyen | www.magnesmarketing.hu





Ezzel a posttal egyébként megdöntötte eddigi rekordját: 4600+ lájkot és 1000+ megosztást kapott. Gratulálunk! Hozzá kell tenni, hogy a mellékelt kép sokat dobott az ügyön. Készített egy gyors statisztikát, amit a mai hírlevelében közzé tett. 

Mit gondolsz, melyik a TOP3 feladat, amin a legtöbben dolgoznak?

"A dobogó 3. helyén:
★ Marketing automatizálás
Wow, ez új játékos itt a lista elején!
De az ígérete hatalmas:
A saját pénznyomdád
Az ezüstérmes 2. helyezett:
★ Kampány előkészítése
Főleg email kampány
Pár FB kampány
Van, aki a kampány remarketing elemén dolgozik.
De ha van listád, van egy jó FB oldalad, akkor a kampány az ATM pénzkivétel. 
És végül az ELSŐ helyezett:
★ Hírlevél írása!
Oh, yeah, hogy ide is eljutottunk!
Kapcsolat a piaccal,
A saját TV csatornád,
Hosszú távú befolyás és márkaépítés,
és persze a szakértői imázsod bebetonozása!
Hajrá, hírlevélírók!"

Mi a témája a Mágnes Marketing Stratégiának?

Marketing automatizálás, kampány tervezés és megvalósítás, valamint hírlevél sorozat(ok) írása (többek között). Nézzünk meg még pár TOP feladatot, amit legtöbben végeztek épp:
"A 9. helyen:
★ Marketing terv készítése
(Jobb későn mint... jeligére) 
A 8. helyen:
★ Új videó készítése
Van, aki vírusvideót,
van aki hírlevél videót,
van aki sales videót.
Nem tudom, hallottad-e: a Facebook most minden oda feltöltött videót "ajándékba" a szokásosnál több emberhez eljuttat, gondolom indult egy projekt Mark-éknál "Youtube trónfosztás" jeligére...
6. helyen:
★ A jó öreg piackutatás
Van, aki termékfejlesztéshez.
Van, aki vevői elégedettséget mér. 
Az 5. helyen:
★ Honlap fejlesztés
Van olyan, amikor ez nincs az asztalon? 
A 4. helyen:
★ Új csali
Nem meglepő, hogy ez ilyen népszerű:
Ez az egyik legjobb marketing eszköz
vevőszerzéshez, kampányoláshoz."

A fenti témák mindegyike oszlopos eleme a Mágnes Marketing Stratégiának is. (A "csali" megfelelője a "mágnes".) A 7. helyezet a "hirdetések írása" és a 10. helyzet a "szórólapok készítése" esik kicsit távolabb a mi témánktól, de csak azért, mert itt igyekeztem olyan stratégiát összeállítani, ami minimális költséggel, ingyenes eszközökkel elindítható. A forgalom generálásában természetesen a hirdetéseknek és a szórólapoknak is szerepe lehet idővel.

Itt a bizonyíték: ha Te is a fenti teendőkkel foglalkozol, akkor mindenképp jó időben és jó helyen vagy.

Figyeld az blogbejegyzésket, a hírleveleket, mert hamarosan meglepetések érkeznek! Az első Mágnes Marketing Műhelygyakorlatok és konzultáció tapasztalatai alapján jelentős fejlesztések történnek: szeretném mindenkinek hozzáférhetővé tenni a stratégiát és annak technikai kivitelezését. Nem szeretném, hogy a pénz, vagy a távolság akadály legyen. 

A fenti fejlesztések miatt, meg kicsit a közeledő Nemzeti Ünnep okán is, a BEVEZETŐ ÁR kedvezményt március 15-ig meghosszabbítottam. Bárki, aki eddig lefoglalja a helyét egy 03.16 és 04.16. között műhelygyakorlatra, az 12.700 Ft-os áron tud résztvenni.

Ha Mágnes Marketing Műhelygyakorlatről többet szeretnél megtudni, kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...